AdSense zarada može biti prilično beznačajna, ako ne postavite
pravilno oglasne jedinice na vaš sajt. Kada postavljate oglasne jedinice
na vaš sajt, može vam se desiti da cena klika bude niska i učestalost
veoma slaba. Što više posetioca imate, veće su su šanse da neko klikne na
reklamu. Takođe, treba imati u vidu da će neki oglasi generisati veći
prihod od drugih. Izbor prave teme sajta je takodje veoma važan ako
želite da izvučete maksimalan profit od AdSense.
Google AdSense je izuzetan način za web dizajnere da zarade novac. Mnogi web dizajneri ne zaradjuju ni blizu onome što bi mogli da zarade zbog odabira loših ključnih reči. U ovom tekstu ćete otkriti važnost korišćenja relevantnih ključnih reči u sadržaju vašeg sajta kako bi povećali AdSense zaradu. Nadamo se da ćete imati predstavu o važnosti relevantnih ključnih reči u sadržaju sajta. Nadamo se da niste od onih webmastera koji veruju da će naknadnom obradom i ubacivanjem visoko plaćenih ključnih reči, da na taj način utiču da Google postavlja visoko plaćene reklame na njihov sajt.
U suštini posetioci neće klikati na oglase, jer sadrže visoko plaćene fraze koje će vam doneti mnogo novca. Naprotiv, kad god posetiilac klikne na oglas, obično je to zato jer je prikazani oglas bio relevantan za članak koji je čitao. Ključne reči treba birati zaista pažljivo, jer jako je bitno da se na vašem sajtu prikazuju relevantne reklame za sadržaj sajta.
Relevantnost treba da bude jedini kriterijum za odabir ključnih reči, ne na osnovu toga kolika je cena klika. Na primer, ako je vaš sajt o vremenskoj prognozi, pokušajte da i sajt optimizujete za fraze o tome. Za tu temu treba da ukombinujete u sadržaj fraze poput: vremenska prognoza, vremenska prognoza za danas, prognoza vremena, prognoza vremena za 10 dana i druge fraze sličnog tipa. Ovo će vam pomoći da vaš sajt dobije bolju posetu sa pretraživača, a i relevantan sadržaj koji će vam doneti relevantne oglase.
Za istraživanje ključnih reči postoji nekoliko plaćenih alata, ali ima i alata koji rade podjednako dobro a da ne koštaju ništa kao što je google AdWords. Ovi alati će vam pomoći da pronadjete veliki broj relevantnih fraza.
Bitno je da shvatite važnost korišćenja relevantnih ključnih reči. To će vam pomoći da se na vašem sajtu prikazuju relevantni oglasi za temu sajta.
Ako želite da dobijete bolju posetu i da poboljšate svoju AdSense zaradu, potrebno je da promovišete vaš sajt. Što više ljudi poseti vaš sajt to će povećati šansu da neko klikne na AdSense oglas. Za promociju možete koristiti društvene mreže, forume, blogove direktorijume i ima još mnogo načina.
Promocija sajta može biti veoma korisna u smislu monetizacije i popularnosti. To zahteva svakodnevne napore, ali vreme koje se posveti promociji isplatiće se.
Vaš sajt mora da ima originalan sadržaj, dobro organizovan i jedinstven. Izaberite teme koje su popularne medju čitaocima. Dodajte u sadržaj ključne reči i optimizujte članke. Ako je vaš glavni cilj veći profit od AdSense, veoma je važno da je vaš sajt dobro kotiran u pretraživačima.
Oglase koji se nalaze u zaglavlju i podnožju posetioci uglavnom ignorišu, osima ako se radi o reklami koja ih veoma zanima. Oglasi unutar sadržaja su mnogo bolji za zaradu. Dok posetioc čita sadržaj oglas će biti na vidiku i veće su šanse da klikne na reklamu.
Eksperimenti sa pozicijama AdSense oglasa i uporedite rezultate. Držite oglase na mestima koji vam donose najbolje rezulate.
Izaberite boje koje se ne razliku puno od boja na vašem sajtu. Oglas treba da bude prepoznatljiv i vizuelno prijatan. Googlče AdSense ima tutorijal i priručnik za pomoć oko odobira boja za oglase. Bacite pogled na ovo pre nego što izaberete boje vaših oglasa.
Ciljani sadržaj će vam obezbediti i ciljane oglase. Ovi oglasi će verovatno privući čitaoce, koji imaju interes u konkretnoj niši. Sadržaj koji je suviše uopšten ili ide iz jedne teme u drugu imaće poteškoća da privuče ciljane reklame. Sadržaj je direkno povezan sa temom oglasa koji će biti prikazani na vašem sajtu.
Google AdSense je izuzetan način za web dizajnere da zarade novac. Mnogi web dizajneri ne zaradjuju ni blizu onome što bi mogli da zarade zbog odabira loših ključnih reči. U ovom tekstu ćete otkriti važnost korišćenja relevantnih ključnih reči u sadržaju vašeg sajta kako bi povećali AdSense zaradu. Nadamo se da ćete imati predstavu o važnosti relevantnih ključnih reči u sadržaju sajta. Nadamo se da niste od onih webmastera koji veruju da će naknadnom obradom i ubacivanjem visoko plaćenih ključnih reči, da na taj način utiču da Google postavlja visoko plaćene reklame na njihov sajt.
U suštini posetioci neće klikati na oglase, jer sadrže visoko plaćene fraze koje će vam doneti mnogo novca. Naprotiv, kad god posetiilac klikne na oglas, obično je to zato jer je prikazani oglas bio relevantan za članak koji je čitao. Ključne reči treba birati zaista pažljivo, jer jako je bitno da se na vašem sajtu prikazuju relevantne reklame za sadržaj sajta.
Relevantnost treba da bude jedini kriterijum za odabir ključnih reči, ne na osnovu toga kolika je cena klika. Na primer, ako je vaš sajt o vremenskoj prognozi, pokušajte da i sajt optimizujete za fraze o tome. Za tu temu treba da ukombinujete u sadržaj fraze poput: vremenska prognoza, vremenska prognoza za danas, prognoza vremena, prognoza vremena za 10 dana i druge fraze sličnog tipa. Ovo će vam pomoći da vaš sajt dobije bolju posetu sa pretraživača, a i relevantan sadržaj koji će vam doneti relevantne oglase.
Za istraživanje ključnih reči postoji nekoliko plaćenih alata, ali ima i alata koji rade podjednako dobro a da ne koštaju ništa kao što je google AdWords. Ovi alati će vam pomoći da pronadjete veliki broj relevantnih fraza.
Bitno je da shvatite važnost korišćenja relevantnih ključnih reči. To će vam pomoći da se na vašem sajtu prikazuju relevantni oglasi za temu sajta.
Ako želite da dobijete bolju posetu i da poboljšate svoju AdSense zaradu, potrebno je da promovišete vaš sajt. Što više ljudi poseti vaš sajt to će povećati šansu da neko klikne na AdSense oglas. Za promociju možete koristiti društvene mreže, forume, blogove direktorijume i ima još mnogo načina.
Promocija sajta može biti veoma korisna u smislu monetizacije i popularnosti. To zahteva svakodnevne napore, ali vreme koje se posveti promociji isplatiće se.
Optimizacija sadržaja
Pisanje sadržaja koji je optimizaovan za pretraživače pomoći će vam da dobijete više poseta.Vaš sajt mora da ima originalan sadržaj, dobro organizovan i jedinstven. Izaberite teme koje su popularne medju čitaocima. Dodajte u sadržaj ključne reči i optimizujte članke. Ako je vaš glavni cilj veći profit od AdSense, veoma je važno da je vaš sajt dobro kotiran u pretraživačima.
Podesite najbolje pozicije za oglase
Postoje na sajtu neke pozicije koje imaju veću učestalost klikova od drugih. Ukoliko niste zadovoljni učestalosti klikova, možete promeniti pozicije vaših reklama.Oglase koji se nalaze u zaglavlju i podnožju posetioci uglavnom ignorišu, osima ako se radi o reklami koja ih veoma zanima. Oglasi unutar sadržaja su mnogo bolji za zaradu. Dok posetioc čita sadržaj oglas će biti na vidiku i veće su šanse da klikne na reklamu.
Eksperimenti sa pozicijama AdSense oglasa i uporedite rezultate. Držite oglase na mestima koji vam donose najbolje rezulate.
Boja i dizajn oglasa
Umesto podrazumevane boje i dizajna AdSense šablona, kreirajte sopstvene boje i dizajn oglasa koji su najprikladniji za vaš sajt. Nemojte koristiti boje koje su previše agresivne. Vaši čitaoci će verovatno biti iznervirani takvom strategijom.Izaberite boje koje se ne razliku puno od boja na vašem sajtu. Oglas treba da bude prepoznatljiv i vizuelno prijatan. Googlče AdSense ima tutorijal i priručnik za pomoć oko odobira boja za oglase. Bacite pogled na ovo pre nego što izaberete boje vaših oglasa.
Pisanje u jednoj oblasti
Kada otkrijete boje i pozicije oglasa koje donose najveći prihod, pokušajte da pišete sadržaj fokusiran na jednu odredjenu nišu.Ciljani sadržaj će vam obezbediti i ciljane oglase. Ovi oglasi će verovatno privući čitaoce, koji imaju interes u konkretnoj niši. Sadržaj koji je suviše uopšten ili ide iz jedne teme u drugu imaće poteškoća da privuče ciljane reklame. Sadržaj je direkno povezan sa temom oglasa koji će biti prikazani na vašem sajtu.